torsdag //

    december, 2011. - den smukke julekalender Sofie har lavet til mig :-)

6 kommentarer:

  1. Rigtig flotte fotos du tager! Bare et lille tip til når f.eks. tager billeder indendørs af dig selv eller dine venner. Prøv og brug lamperne i rummet eller lommelygter eller lign. til at få lyst ansigtet op, det kan give nogle flotte billeder.
    - God kreativitet fra Sofie.

    /Mathias

    SvarSlet
  2. Tak Mathias! Jeg har efterhånden også samlet nogle forskellige lamper sammen, både med almindeligt lys og farvet, som jeg bruger sammen med et lærred engang i mellem. Jeg kan nu allerbedst lide at bruge det almindelige sollys, som der jo desværre ikke er så meget af her om vinteren, det synes jeg for det meste giver det bedste og mest naturlige lys på mine billeder. Og tak igen :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin! Hvad åbner du så hver dag? Og hvordan har hun mon lavet den?

    SvarSlet
  4. Hver dag er der en lille seddel med fx et minde, et citat, en lille tegning. Jeg ved ikke, hvordan hun har lavet den - udover det du selv kan se på det øverste billede :-)

    SvarSlet
  5. Jeg har udvalgt nogle små grene fra haven og sat dem i en vase (i dette tilfælde en drikkeflaske)
    Så har jeg foldet 24 fugle, sat snor gennem toppen og bundet knude på snoren. Ligeledes har jeg skriblet på 24 små sedler, som jeg har rullet sammen til små pergamentruller og bundet en snor omkring. Denne snor har jeg sat om nakken og halen på fuglen. Så har jeg sat hver fugl med hver sin rulle på en gren, skrevet de 24 datoer på hjerteklistermærker to gange og sat to hjerter på hver side af snoren. Håber du kan følge min vejledning, som blev mere kompliceret end det overhovedet er.

    - Sofie :-)

    SvarSlet
  6. Den er fantastisk! Og lækker blog :-)

    Skal vi følges?
    www.bloggenhedderjuice.blogspot.com

    SvarSlet